ساعت مچی مردانه ارزان

ساعت های مچی مردانه همیشه یکی از جذاب ترین اکسسوری های مردان هستندکه جلوه خاصی به ظاهر اسپورت و یا کلاسیک مردانه میدهند انتخاب یک ساعت مناسب مردانه میتواند در سالیان سال یار همراه و همیشگی مهمانی ها و تمیل کننده ست های لباس مردانه باشد و جلوه دو چندانی به استایل شما بدهد در این مقاله از تایمر 98 علاوه بر توضیحات مدلهای محبوب و پرفروش ساعت های مچی مردانه همراه با قیمت و وبسایت قابل تهیه در بازار ایران را برای شما گردآوری کرده ایم تا علاوه برداشتن اطلاعات برای خرید ساعت خود منبع قابل تهیه آن نیز پیشروی شما باشد با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید .

ساعت مچی مردانه

فروشگاه اینترنتی ساعت مردانه ارزان قیمت

۱- قیمت ساعت مچی
یکی از مهم ترین عوامل برای خرید ساعت مچی مناسب برای هر فردی (البته نه ثروتمندان)، قیمت آن است است. غالبا ساعت‌های مچی که از بندهای پلاستیکی ساخته شده‌اند قیمت مقرون به صوفه داشته و امکان خرید آن تقریبا برای تمام دوست داران ساعت وجود دارد.

۲- مدل ساعت مچی

آیا علاقه مند به داشتن ساعت مچی کلاسیک هستید؟ در اکثر اوقات این سری از ساعت‌ها دارای بندهایی از جنس استیل، طلا، و یا نقره دارند. صفحه کوچک و بندهای باریک از دیگر ویژگی‌های این دسته از ساعت‌هاست.

در مقابل ساعت‌های مچی اسپرت که از بندهای پلاستیکی و یا چرمی تهیه شده است و صفحه این دسته از ساعت‌ها معمولا بزرگ می‌باشد. 

۳- برند سازنده ساعت مچی

یک عامل قابل توجه در انتخاب ساعت مچی، برند تولید کننده آن است. بسیاری از برندهای لوکس مانند پتک فیلیپ و یا رولکس نه به خاطر امکانات آن چنانی بلکه به خاطر شهرت برند خود و لاکچری بودنشان است که قیمت‌های چند هزاردلاری دارند. اگر قصد خرید یک ساعت مردانه ارزان و خوب  مناسب دارید خیلی به فکر خرید برند نباشید و قیمت، زیبایی و دوام ساعت را مد نظر قرار دهید( مخصوصا در بازار فعلی ایران )

 

 جی شاک مدل GA-110-1B

 

ساعت‌مچی مردانه جی شاک مدل GA-110-1B از یک موتور کوارتز برخوردار است. جنس قاب و بند این ساعت رزین است که کاملا ضدآب و سبک می‌باشد.همچنین مقاومت بالایی در برابر دما، نور خورشید و ضربه دارد.جنس شیشه‌ی این ساعت نیز از نوع معدنی و دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و خط و خش است. این ساعت دارای مقاومت در برابر آب فوق‌العاده با درجه 20atm که برای شنا مناسب می‌باشد. ساعت‌مچی مردانه جی شاک مدل GA-110-1B دارای صفحه دیجیتال-عقربه‌ای و یک قفل سگکی ساده است. از ویژگی‌های منحصر به فرد این ساعت میتوان از وجود تقویم، زمان‌سنج، تایمر معکوس، آلارم، چراغ صفحه ، ساعت جهانی و مقاومت در برابر جریان مغناطیسی نام برد. این ساعت با اصالت ژاپن و دارای گارانتی 12 ماهه پوزیترون می‌باشد.

کاسیو جی شاک کد GA-700-4A

جی شاک کد GA-700-4A

 

 

جی شاک Casio GA-700-4A For Men ساخت کشور ژاپن است و با بدنه قرمز از جنس رزین ضد حساسیت و بند قرمز لاستیکی ترکیب زیبایی ،مناسب استفاده ی روزمره و ورزشی را فراهم کرده است فرم صفحه ی ساعت مردانه GA-700-4A گرد با ابعاد بدنه ی 57.5×53.4×18.4 میلی‌متر و صفحه ی مشکی می باشد که زیبایی ساعت را دو چندان کرده است

کاسیو جی شاک GA-110FC-2ADR

 

کاسیو جی شاک GA-110FC-2ADR

 

 

GA-110 یکی از محبوب‌ترین مدل‌های سری استاندارد، ساعت‌های جی‌شاک مناسب استفاده روزمره است. سری استاندارد، ساعت‌های کاربری عمومی جی‌شاک هستند که ویژگی اصلی آن‌ها، مقاومت بالاست؛ مقاومت استثنایی در برابر آب، ضربه و میدان‌های مغناطیسی. جی‌شاک استاندارد ارایه دهنده قابلیت‌های عمومی ساعت‌های دیجیتال است؛ ساعت جهانی، زنگ هشدار، تایمر، زمان‌سنج و سرعت‌سنج در کنار چراغ جهت روشنایی صفحه GA-110 را به یک ساعت کامل در کلاس کاری عمومی و میان‌رده تبدیل کرده است. در ساخت جی‌شاک استاندارد از قاب ضدضربه کالیبر 0.512 استفاده شده است، استفاده از ترکیب رنگی آبی‌نفتی و نارنجی در بدنه ساعت و صفحه مولتی‌کالر، ظاهری نسبتا فشن و مدگرا به GA-110 بخشیده است و آن را به یک انتخاب خاص و منحصر به فرد در مرز بین ساعت‌های اسپورت و کژوال تبدیل کرده است

کاسیو مدل جی شاک کد GST-210B-4ADR

کاسیو مدل جی شاک کد GST-210B-4ADR

 

 

 کاسیو جی شاک ارتشی مدل GA-100CM-5ADR

جی شاک مدل GA-100CM-5ADR

 

 

 

مدل «GA-100CM-5ADR» یکی از خاص‌ترین ساعت‌های این سری است که از طرح چریکی و رنگ همه‌پسند زیتونی برخوردار است. با توجه به طرح نظامی بند و قاب، شرکت کاسیو این مدل را در گروهی با عنوان «Camouflage» (به معنی استتار) دسته‌بندی کرده است. صفحات فرعی و دیجیتالی این مدل به شکل منحصربه‌فردی روی صفحه نقش بسته‌اند که امکانات کارآمد و جذابی را به‌همراه دارد. جنس رزین بند، بدنه و قاب ساعت به مزیت دیگری یعنی سبکی آن منجر شده است. این ساعت اسپرت و فشن از مقاومت بالا دربرابر آب نیز برخوردار است.

کاسیو مدل جی شاک کد GG-1000-1A5

 

کاسیو مدل جی شاک کد GG-1000-1A5

 

 

 

کاسیو مدل جی شاک کد GA-110GD-9A

 

کاسیو مدل جی شاک کد GA-110GD-9A

 

 

 

کاسیو مدل جی شاک کد GA-110DC-2A

 

کاسیو مدل جی شاک کد GA-110DC-2A

 

 

 

GA-110 یکی از محبوب‌ترین مدل‌های سری استاندارد، ساعت‌های جی‌شاک مناسب استفاده روزمره است. سری استاندارد، ساعت‌های کاربری عمومی جی‌شاک هستند که ویژگی اصلی آن‌ها، مقاومت بالاست؛ مقاومت استثنایی در برابر آب، ضربه و میدان‌های مغناطیسی. جی‌شاک استاندارد ارایه دهنده قابلیت‌های عمومی ساعت‌های دیجیتال است؛ ساعت جهانی، زنگ هشدار، تایمر، زمان‌سنج و سرعت‌سنج در کنار چراغ جهت روشنایی صفحه GA-110 را به یک ساعت کامل در کلاس کاری عمومی و میان‌رده تبدیل کرده است. در ساخت جی‌شاک استاندارد از قاب ضدضربه کالیبر 0.512 استفاده شده است، استفاده از رنگ آبی بلودنیم در بدنه و صفحه ساعت، ظاهری خاص و متمایز به GA-110 بخشیده است و آن را برای علاقه‌مندان تن‌پوش‌های جین به یک کزینه ایده‌آل و دوست‌داشتنی تبدیل کرده است.

۴- از کجا ساعت مچی بخرم؟

بعد اینکه برند ساعت مچی را انتخاب کردید سری به وب سایت رسمی آن برند بزنید. حتما نمایندگی های مجاز خود را در محل زندگی شما معرفی کرده است. بعد از اینکه کاتالوگ های قیمت ساعت مردانه ارزان ساعت مدنظرتان را مشاهده کردی برای خرید به دنبال مراکز رسمی فروش بروید. 

چگونه ساعت مردانه ارزان و شیک انتخاب کنیم؟

۵- ساعت مچی ضد آب بخرید
اگر قصد پول خرج کردن دارید و به دنبال یک ساعت گرانقیمت هستید، حتما به ضد آب بودن آن دقت کنید. بهترین انتخاب ساعت‌هایی هستند که تا عمق صد متری توان مقاومت در برابر آب را دارند.

از ساعت‌تان چه می‌خواهید؟

اطلاع از زمان، تقویم، زنگ بیدارباش، مقاوم در برابر ضربه و آب، دقت، طول عمر، زیبایی، معروفیت برَند و… اگر مدام در حال عوض‌کردن ساعت هستید، از انواع ارزان‌قیمت بخرید: دوام و دقت ندارند، اما برای روحیه‌های تنوع‌طلب مناسبترند. اگر دنبال برندهای معروفید، از نمایندگی‌های رسمی خرید کنید، کارت ضمانت مُهر شده با تاریخ روز خرید را بگیرید، شماره سریال را نیز در سایت اینترنتی سازنده تطبیق دهید.

بهترین ساعت مردانه ارزان

منبع نیرو را در نظر بگیرید

مکانیکی (با چرخاندن دستی پین کوک می‌شود)، خودکار (از نوسان گردنده درونی ساعت نیرو می‌گیرد)، کوارتز (بلور کوارتز و باتری، منبع سنجش زمان و تأمین نیروست)، کوارتز خودکار (بدون باتری اما با حرکت دست و ذخیره نیرو در خازن کار می‌کند)، کوارتز سلولی یا خورشیدی (از سلول‌های خورشیدی نیرو می‌گیرد).

بهترین ساعت مردانه ارزان

سرتان کلاه نرود

ساعت اتمی با اتم کار نمی‌کند! فقط وقتی دقیق است که زیر پوشش سیگنال‌های رادیویی آن باشد (آن هم فقط در بخشی از آمریکا)! اسکلتی‌ها برای همگان و همه‌جا قابل استفاده نیستند؛ فشن‌ها بابت مارکشان گران‌ترند نه دقت یا مقاومت‌شان و… نوع پوشش شفاف صفحه مهم است: پلاستیکی یا طلقی زود خش برمی‌دارد، شیشه زودتر می‌شکند، اما در برابر اندکی سایش مقاوم است، کریستال ضربه و ساییدگی را بیشتر تحمل‌می‌کند، یاقوت در برابر خش و ضربه مقاومت بسیار دارد.

بند ساعت مچی مردانه

شما می توانید از یک ساعت با چندین بند محتلف استفاده کنید. انتخاب بند ساعت مچی عنوان مقاله ای است که برای شما در نظر گرفته ایم.

بهترین ساعت مردانه ارزان

۱- بند های برزنتی

این بند ها به بند های ناتو معروف اند. این بند ها در سال ۱۹۷۰ برای سربازان انگلیسی طراحی شده بود که امروزه به علت مقاومت و کارایی خوبی که دارند بسیار استفاده می شوند. در طراحی ساعت های دنیل ولینگتون از بند های برزنتی بسیار استفاده می شود. شما می توانید از این بند ها برای استفاده روز مره، تیپ های تابستانی، اسپرت، ساحلی و… استفاده کنید.

انتخاب بند ساعت مچی

۲- بند های چرمی

این بند های علاوه بر خاص بودن بسیار متنوع و در عین حال بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند از یک ساعت برای مراسم های رسمی استفاده کنند و در استفاده روزمره ساعت خود را به دست کنند.

ساعت مردانه ارزان

بند های چرمی از چرم گاو، کروکودیل، پوست مار، بز و… تهیه می شوند. چرم کروکودیل جزو گرانترین آن هاست.

ممکن است ابتدا این بند ها باعث جا انداختن روی دست شما یا باعث ایجاد ناراحتی شود. صبور باشید پس از مدتی بند نرم تر شده و دست شما عادت می کند.

اگر دست شما بسیار عرق می کند استفاده از بند های چرمی را توصیه نمی کنیم. این بند ها با جذب عرق پس از مدتی باعث ایجاد بوی بد در بند می شوند.

این نکته را به یاد داشته باشید همواره رنگ بند ساعت شما باید با رنگ کمربند شما یکی باشد. این امر جزو اصول ست کردن است.

ساعت مردانه

انتخاب بند ساعت مچی

۳- بند های لاستیکی

این بند های لاستیکی علاوه بر سبک بودن از تنوع رنگی و طرحی بالایی برخور دارند و در عین حال قیمتی ارزان تر نسبت به دیگر بند ها دارند. برند هایی مانند سواچ و هابلوت در طراحی ساعت های خود از بند های لاستیکی بیشتر استفاده می کنند.

این بند ها برای کودکان و جوانان مناسب است. ورزشکاران نیز اغلب در انتخاب ساعت های خود از بند های لاستیکی استفاده می کنند چون قابل شستشو هستند و عرق را جذب نمی کنند.

انتخاب بند ساعت مچی

۴- بند های فلزی

این بند ها وزن سنگین تری نسبت به دیگر بند ها دارند و برای استفاده های رسمی و افراد خاص بسیار مناسب اند. جنس و رنگ این بند ها باید با صفحه ساعت یکی باشد. رنگ های بند های فلزی شامل نقره ای، طلایی، مشکی، سفید، صدفی، رز گلد و… است. اغلب این بند ها از آلیاژ استیل یا دیگر فلزات تهیه می شود.

استفاده از فلز های گران بها مانند طلا و پلاتین و همینطور استفاده از سنگ های قیمت مانند الماس و… باعث شده است تا ساعت هایی با بند فلزی خاص تر و گران بها تر ساخته شوند که مخصوص ثروتمندان است.

خرید یک ساعت مچی مردانه جدید و یا انتخاب آن برای هدیه به یک آقا، همیشه یک تجربه دلهره آور محسوب می شود. تعداد بیشماری ساعت های مختلف با برندها، مدل‌ها، قابلیت‌های مختلف وجود دارند که کار انتخاب را برای خریدار سخت می کند. در این مطلب نکاتی را برای انتخاب و خرید ساعت مچی مردانه به همراه لیستی از پرفروش ترین محصولات در بازار فعلی ایران را برای شما جمع‌آوری کرده ایم.

ساعت مچی مردانه

نکات مهم قبل از انتخاب و خرید ساعت مچی:

هماهنگی ساعت با سبک زندگی فرد مورد نظر: هنگام خرید ساعت باید آن را مطابق با سبک زندگی فرد مورد نظر انتخاب کنید. آیا آن فرد بیشتر در حرکت است و یا یک شغل پشت میزی دارد. لباس های رسمی می پوشد یا خیر. حتما هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

به جنس ساعت توجه کنید: جنس ساعت هم یکی از گزینه هایی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. این گزینه را هم می توانید متناسب با سبک زندگی، استایل و پوشش فرد مورد نظر انتخاب کنید. ساعت ها در جنس های مختلف از قبیل، فلز، پارچه، پلاستیک و … ارائه می شوند.

سن فرد را مد نظر قرار دهید: سن بدون شک روی انتخاب ساعت تاثیرگذار است. به عنوان مثال، برای پدرتان باید یک ساعت شیک و سنگین با دسته نقره ای یا استیل انتخاب کنید. اما برای یک پسر نوجوان، ساعت انتخابی باید متناسب با مد روز و استایل او باشد.

به جنس شیشه توجه کنید: ساعت ها با جنس شیشه متفاوت ساخته می شوند، از یاقوت و کریستال گرفته تا پلاستیک و … که خب مسلما نوع پلاستیکی قیمت پایین تری داشته و خیلی راحت خش بر می دارد. این گزینه را متناسب با بودجه، سبک زندگی و استایل فرد مورد نظر انتخاب کنید.

سعی کنید از برندهای معتبر ساعت بخرید: انتخاب ساعت از برندهای معتبر خیال شما را از نظر کیفیت و دوام راحت می کند.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید ساعت مچی مردانه آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲۵ ساعت مچی مردانه محبوب در بازار ایران (متناسب با سلیقه آقایان) را برای شما آماده کرده ایم. همه این ساعت ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره ساعت به دست بیاورید.

فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید

سبد خرید

بستن (Esc)

ورود

بستن (Esc)