آموزش تنظیم ساعت جی شاک مدل GA 500

برای صرفه جویی در وقت شما عزیزان  دقیقه و ثانیه هر عنوان را به صورت خلاصه در کنار هر ویدئو درج شده است برای آموزش قسمت دلخواه میتوانید فیلم را برروی همان دقیقه و ثانیه جلو ببرید.

تنظیم شهر ها در ساعت جی شاک ga 500   دقیقه 1:44

تنظیمات حالت DST نیمسال اول و دوم  دقیقه 2:05

تنظیمات حالت 24 ساعت یا 12 ساعت دقیقه 2:46

تنظیم حات ثانیه شمار دقیقه شمار و ساعت  دقیقه 3:10

تنظیم حالت سال ماه و روز  دقیقه 3:35

تنظیم حالت صدا دار و بی صدا کردن جی شاک دقیقه 3:48

تنظیم و آموزش حالت تایمر در جی شاک TR دقیقه 4:18

تنظیم حالت WT دقیقه 5:35

تنظیم آلارم ساعت جی شاک AL دقیقه 6:09

تنظیم حالت ST دقیقه 7:44

آموزش ریست کردن ساعت جی شاک مدل GA 500

آموزش ریست سازی جی شاک و هماهنگ سازی ساعت دیجیتال جیشاک با عقربه به صورت فیلم

آموزش تنظیم ساعت جی شاک GA 100

آموزش تنظیم ساعت جی شاک GA 110

آموزش تنظیم ساعت جی شاک GA 120

آموزش تنظیم ساعت جی شاک GA 130

آموزش تنظیم ساعت جی شاک GA 150

آموزش تنظیم ساعت جی شاک GA 200

آموزش تنظیم ساعت جی شاک GA 210

 

آموزش تنظیم ساعت جی شاک GWN 100 , GWN1000B

 

قرار دادن ساعت در حالت اصلی تایم کیپینگ دقیقه 1:35

تنظیمات شهر ها دقیقه 2:00

تنظیمات حالت DST تابستانه و زمستانه ساعت  دقیقه 2:27

تنظیم حالت صدادار و بی صدا دقیقه 3:00

تنظیم حالت auto light دقیقه 3:12

تنظیم حالت مدت زمان روشن بودن چراغ light دقیقه 3:50

حالت am / pm دقیقه 4:04

حالت سیو باطری power save 4:22

آموزش سنسور های ساعت جی شاک

مانند سنسور درجه محیط بارومتر و فشار – قطب نما – ارتفاع سنج  دقیقه 5:30

تنظیم WT ساعت جهانی دقیقه 7:08

حالت جذر و مد دقیقه 7:42

تنظیم کرنومتر stw دقیقه 7:48

قسمت تایمر معکوس دقیقه 8:11

قسمت آلارم ساعت دقیقه 8:44

 

نحوه تنظیم Auto Light ساعت جی شاک

نحوه تنظیم تایمر ساعت g shock

در زیر تمام نکات مورد نیاز برای راه اندازی ساعت g shock را به صورت مرحله به مرحله مرور می کنیم و نحوه تنظیم زنگ ساعت، ساعت اصلی، تنظیم رادیو، ساعت دوم و غیره را توضیح می دهیم. در این متن

آشنایی با دکمه های تنظیم ساعت g shock

خب، اولین قدم برای راه اندازی ساعت جی شاک این است که با 5 دکمه معروف Mode، Adjust، Forward، Reserve و Light آشنا شوید.

دکمه حالت:

برای تعیین حالت های ساعت، می توانید با فشار دادن دکمه حالت، حالت های ساعت را تغییر دهید و معمولاً در سمت چپ پایین ساعت قرار دارد.

دکمه تنظیم:

برای تنظیم هر یک از حالت‌های ساعت داخلی زمانی که ساعت در حالت‌های مختلف است، با یک تنظیم وارد تنظیمات ساعت می‌شوید.

دکمه فوروارد و رزرو:

معمولاً برای تغییر حالت ها زمانی که تنظیم فعال است استفاده می شود. در زیر به طور کامل استفاده از فوروارد و رزرو را توضیح خواهیم داد.

دکمه نور:

دکمه نور برای روشن کردن صفحه نمایش دیجیتال ساعت های G-Shock است. که می توانید صفحه ساعت دیجیتال را حتی در تاریکی مطلق ببینید.

مهمترین قسمت راه اندازی ساعت جی شاک این است که با مد ساعت آشنا شوید. برای اطلاعات بیشتر در این مورد حتما ادامه مطلب را بخوانید!

تنظیم زمان اصلی ساعت (تنظیم عقربه های ساعت جی شاک)

1. با توجه به تصویر، با فشار دادن دکمه حالت ساعت و تنظیم حالت زمان سنجی (زمانی که ساعت روزهای هفته مانند شنبه یا یکشنبه را نشان می دهد) می توانید با نگه داشتن نگه داشتن، وارد تنظیمات اولیه ساعت جی شاک شوید. دکمه تنظیم به مدت 3 ثانیه

2. پس از وارد شدن به تنظیمات اولیه ساعت با چندین بار فشار دادن دکمه Forward و یافتن شهر تهران (که در ساعت با عنوان THR مشخص شده است)، می توانید تهران را به عنوان مرجع رادیو کنترل قرار دهید.

3. بعد از انتخاب شهر (برای تهران THR) دوباره دکمه حالت را فشار دهید و اگر در 6 ماه اول سال هستیم ساعت DST را روشن کنید (روی نمایشگر ساعت باید ON باشد).

4. در 6 ماه دوم سال به دلیل اینکه ساعت ها 1 ساعت به عقب برگشته اند، ساعت تابستانی ساعت باید خاموش باشد اما در 6 ماه اول ساعت را به حالت خود تنظیم کنید.

5. سپس دکمه Adjust را یک بار فشار دهید. اگر مراحل را به درستی انجام داده باشید، عقربه های ساعت شروع به حرکت کرده و ساعت g shock شما به طور خودکار با استفاده از امواج رادیویی با زمان تهران تنظیم می شود.

تنظیم WT (زمان جهانی یا زمان دوم) در ساعت g shock

1. دکمه Mode را چند بار فشار دهید تا کلمه WT (زمان جهانی) را ببینید که به معنای ساعت دوم یا زمان جهانی است.

2. در این قسمت با فشردن دکمه Forward در سمت راست ساعت می توانید مخفف شهر دوم را در صفحه ساعت تغییر دهید. توجه داشته باشید که با زدن دکمه Reservation به مخفف شهر قبلی باز می گردید.

3. پس از انتخاب مخفف شهر دوم، دوباره ADJUST را چند ثانیه نگه دارید تا زمان دوم با شهر مورد نظر (مثلا آتن) تنظیم شود.

کرنوگراف در تنظیمات ساعت g shock

1. دکمه حالت را چندین بار فشار دهید تا حالت ساعت روی ST تنظیم شود

2. دکمه پایین سمت راست (Forward) کرنوگراف را روشن می کند و فشار دادن مجدد آن به معنای توقف است.

3. برای راه اندازی مجدد کرنوگراف، باید دکمه بالا سمت راست (Reserve) را یک بار در زمانی که کرونوگراف متوقف شد فشار دهید.

4. حالت ST که در تنظیمات ساعت g shock به معنی کرنوگراف است، از صفر شروع به شمارش می کند و تا بی نهایت می رود. به علاوه دقت کرنوگراف در ساعت جی شاک صدم ثانیه است و با ساعت های مشابه بی نظیر است.

نحوه تنظیم آلارم در تنظیمات ساعت g shock

1. برای این منظور دکمه Mode ساعت را روی حالت AL قرار دهید و در این حالت می توانید تا 5 آلارم مختلف برای ساعت خود تنظیم کنید.

2. با فشار دادن دکمه پایین سمت راست ساعت می توانید آلارم ها را تغییر دهید و با نگه داشتن دکمه Adjust می توانید ساعت و دقیقه زنگ ساعت را تنظیم کنید.

3. برای خاموش کردن ساعت زنگ دار، به AL رفته و دکمه Next را فشار دهید تا خاموش شود.

و در نهایت:

خط g shock از برند معتبر کاسیو هر روز به قابلیت ها و عملکردهای خود می افزاید و سبک و ویژگی های خود را به روز می کند.

ساعت جی شاک

تنظیم ساعت جی شاک

ساعت جی شاک یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های دیجیتال در دنیاست. این ساعت با داشتن ویژگی‌های متنوعی همچون تعداد زیادی زمان‌سنج، انواع زنگ‌های هشدار، قابلیت تنظیم زمان‌های مختلف و همچنین محاسبه‌ی زمان‌های مختلف در سراسر جهان، برای مردمی که به دنبال یک ساعت دیجیتال با عملکرد بالا هستند، بسیار جذاب است. تنظیم ساعت جی شاک بسیار ساده است و با استفاده از دکمه‌های موجود در ساعت، می‌توانید به راحتی ساعت خود را به تنظیمات مورد نظر خود تنظیم کنید. به طور کلی، ساعت جی شاک یک ابزار قدرتمند و کارآمد برای تنظیم زمان است.

 

تنظیم ساعت g shock

ساعت‌های G-Shock از برند Casio قابلیت‌های بسیاری دارند که از جمله آن‌ها تنظیم ساعت است. برای تنظیم ساعت این ساعت‌ها، ابتدا باید به منوی تنظیمات دسترسی پیدا کرده و با گشت و گذار در آن، به بخش تنظیم ساعت رسید. در این بخش می‌توانید به راحتی ساعت، دقیقه و ثانیه را تنظیم کنید و در نهایت تنظیمات را ذخیره کنید. با انجام این کار، ساعت G-Shock شما به درستی تنظیم شده و آماده استفاده می‌باشد.

تنظیمات ساعت جی شاک

ساعت جی شاک به عنوان یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های دیجیتالی در دنیا، دارای تنظیماتی است که به کاربر این اجازه را می‌دهد تا براساس نیاز و سلیقه شخصی خود، ساعت را تنظیم کند. این تنظیمات شامل تنظیم ساعت و تاریخ، انتخاب صدای زنگ، تنظیم ساعت جهانی، تنظیم نور پس زمینه و تنظیم ساعت برای ساعت‌های دوم و ثالث می‌باشد. همچنین، برای کسانی که به دنبال یک ساعت با ظاهری شیک و زیبا هستند، ساعت جی شاک به‌دلیل طراحی و ظاهری خاص، یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌هاست.

تنظیم ساعت جی شاک 20bar

ساعت جی شاک 20bar یکی از محصولات محبوب و پرفروش در بازار ساعت های مچی است که برای استفاده در فعالیت های ورزشی و سفرهای ماجراجویانه طراحی شده است. این ساعت دارای ویژگی های متعددی است که از جمله ضد آب بودن تا عمق 20 بار، صفحه نمایش دیجیتال، قابلیت نمایش تاریخ و ساعت جهانی، تایمر و تقویم می باشد. بنابراین، این ساعت به عنوان یک ابزار کارآمد و قابل اعتماد برای ورزشکاران، ماجراجویان و افرادی که به دنبال یک ساعت با کارایی بالا هستند، توصیه می شود.

تنظيم كردن ساعت جي شاك

ساعت جي شاك از جمله ساعت های پرطرفدار در جهان است که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. برای استفاده بهینه از این ساعت، نیاز به تنظیم کردن آن دارید. برای تنظیم کردن ساعت جی شاک، ابتدا باید دکمه “Mode” را فشار داده و به سمت “Time” حرکت داد. سپس باید دکمه “Adjust” را فشار داده و ساعت و دقیقه را به ترتیب تنظیم کنید. در نهایت، با فشردن دکمه “Mode” ساعت را به حالت عادی بازگردانید. با انجام این مراحل، ساعت جی شاک آماده استفاده خواهد بود.

نحوه تنظیم ساعت جی شاک

ساعت جی شاک یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های دیجیتالی در دنیاست که از طراحی مدرن و قابلیت‌های متعددی که دارد، برخوردار است. تنظیم ساعت جی شاک بسیار ساده است. برای تغییر زمان، ابتدا دکمه “mode” را برای ورود به منوی تنظیمات فشار دهید. پس از ورود به منو، با استفاده از دکمه “adjust” زمان را تغییر دهید. همچنین، با استفاده از دکمه “mode”، می‌توانید به منوهای دیگری نیز دسترسی پیدا کنید، از جمله منوی تنظیمات ساعت، تایمر و زنگ‌های هشدار. با توجه به سادگی تنظیم ساعت جی شاک، شما به راحتی می‌توانید از این ساعت برای ردیابی زمان در روزانه خود استفاده کنید.

چگونه ساعت جی شاک را تنظیم کنیم

ساعت جی شاک یکی از پرطرفدارترین ساعت‌های دیجیتالی است که بسیاری از مردم از آن استفاده می‌کنند. برای تنظیم این ساعت، ابتدا باید دو دکمه C و A را به طور همزمان فشار داده و نگه دارید تا به حالت تنظیم ساعت برسید. سپس با فشار دادن دکمه A به ترتیب ساعت، دقیقه، ثانیه و روز را تنظیم کنید. برای تغییر مقدار هر کدام از این موارد، از دکمه B استفاده کنید. برای ثبت تغییرات، دکمه C را فشار دهید. با انجام این مراحل، ساعت جی شاک شما به درستی تنظیم خواهد شد.

تنظیم ساعت جی شاک عقربه ای

ساعت جی شاک یکی از محصولات محبوب در دنیای ساعت های مچی است که تمامی افراد با سلیقه های مختلف، آن را دوست دارند. این ساعت به صورت عقربه ای طراحی شده است و می توانید برای تنظیم آن از دکمه هایی که در پشت ساعت قرار دارند استفاده کنید. همچنین، با داشتن یک باتری قوی، این ساعت می تواند تا چند سال به صورت مداوم کار کند و شما را از ساعت های آنالوگ ارزان قیمت جدا کرده و به یک ساعت با کیفیت و با دوام تبدیل کند.

آموزش تنظیم ساعت جی شاک

ساعت جی شاک یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های دیجیتالی است که با قابلیت‌های فراوانی همراه است. اگر این ساعت را خریده‌اید و می‌خواهید تنظیمات ساعت را به درستی انجام دهید، می‌توانید از راهنمایی‌های اینترنتی استفاده کنید. در این مورد، شما باید از قسمت تنظیمات ساعت، زبان، تاریخ، ساعت و ترجیحات دیگر را تنظیم کنید. با این کار، می‌توانید از قابلیت‌های این ساعت به بهترین شکل استفاده کنید و زمان را به درستی نگه دارید.

تنظیم ساعت جی شاک مدل wr20bar

ساعت جی شاک مدل wr20bar یکی از ساعت‌های پرطرفدار و محبوب در بین علاقه‌مندان به ساعت‌های مردانه است. تنظیم این ساعت نیز بسیار آسان است. برای تنظیم ساعت جی شاک مدل wr20bar ابتدا باید دکمه‌ی “mode” را برای ورود به حالت تنظیمات فشار داد. سپس با استفاده از دکمه‌های “+” و “-” می‌توانید به ترتیب ساعت، دقیقه، ثانیه، تاریخ و روز هفته را تنظیم کنید. پس از تنظیم، دکمه‌ی “mode” را دوباره فشار داده تا به حالت عادی بازگردید. با این روش، ساعت جی شاک مدل wr20bar با دقت و صحت بالایی تنظیم می‌شود.

تنظیم عقربه ساعت جی شاک

ساعت‌های جی شاک یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های دیجیتال هستند که بسیاری از افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند. یکی از ویژگی‌های مهم این ساعت‌ها، تنظیم عقربه آن‌ها است. برای تنظیم عقربه ساعت جی شاک، باید ابتدا بر روی دکمه “mode” کلیک کنید تا به حالت تنظیم عقربه بروید. سپس با استفاده از دکمه‌های “start/stop” و “adjust”، می‌توانید عقربه ساعت را به زمان دلخواه خود تنظیم کنید. با این کار، ساعت جی شاک شما به درستی تنظیم شده و همیشه به زمان صحیح نشان می‌دهد.

تنظیمات ساعت g shock

ساعت‌های G-Shock از محبوبیت بسیاری برخوردارند و علاوه بر ظاهری بسیار زیبا، دارای تنظیمات بسیاری هستند. این ساعت‌ها دارای تنظیماتی برای تاریخ، ساعت جهانی، تنظیم صدا و … هستند که برای استفاده بهینه از ساعت بسیار مفید هستند. همچنین این ساعت‌ها دارای تنظیماتی برای نمایش مختصات جغرافیایی، شمارش ازاد، زنگ‌های هشدار و … هستند که برای استفاده در فعالیت‌های بیرونی بسیار مناسب هستند. به کمک تمامی این تنظیمات، کاربران می‌توانند به صورت دقیق و منظم از ساعت G-Shock خود استفاده کنند.

تنظيم ساعت جي شاك

ساعت جي شاك از محبوبیت بالایی در بین کاربران بهره می‌برد. این ساعت دیجیتال با طراحی جذاب و قابلیت‌های متنوع، از جمله نمایش تاریخ و ساعت، تایمر، ساعت جهانی و زنگ هشدار، برای همه افراد مناسب است. در این ساعت، می‌توانید ساعت خود را به زمان مورد نظر خود تنظیم کنید و به راحتی از قابلیت‌های متعدد آن استفاده کنید. در کل، ساعت جی شاک یک ابزار کاربردی و مفید است که برای همه افراد می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

تنظیم کردن ساعت جی شاک

ساعت جی شاک یکی از محبوب ترین ساعت های دیجیتالی می باشد که بیشتر جوانان و علاقه مندان به فضایی و ادونچر به آن علاقه دارند. تنظیم کردن ساعت جی شاک نیز به گونه ای ساده و آسان انجام می شود. این ساعت دارای چندین دکمه است که با استفاده از آنها می توانید ساعت، تاریخ، زمان، ساعت جهانی و سایر تنظیمات را انجام دهید. برای تنظیم ساعت جی شاک ابتدا باید به تنظیمات زمان و تاریخ بروید و با استفاده از دکمه های مشخص شده آن را تنظیم کنید. با انجام این کار، ساعت جی شاک شما به راحتی و به دقت مورد نظر شما تنظیم خواهد شد.

تنظیم ساعت جیشاک

ساعت جیشاک یا همان ساعت اتمی، یکی از دستاوردهای پیشرفته تکنولوژی در علم ساعت سازی است که به شکل دقیق و موثری برای نگهداری زمان از اصول فیزیکی استفاده می کند. این ساعت با استفاده از تکنولوژی اتمی، به صورت خودکار و بدون نیاز به تنظیم دستی، زمان را با دقت بسیار بالایی اندازه گیری و نگهداری می کند. این ساعت با دقتی حتی بالاتر از یک ثانیه در 100 هزار سال، از دقت بالایی برخوردار است و به عنوان یکی از دستاوردهای پیشرفته علمی و دانشی، در بسیاری از صنایع و زمینه های مختلف از جمله ارتباطات، ماهواره ها، نقشه برداری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

چگونه ساعت g-shock را تنظيم كنيم

ساعت G-Shock از برند Casio یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های دیجیتالی است که برای مقاومت در برابر ضربه‌ها، آب، گرد و خاک و شوک‌های الکتریکی طراحی شده است. برای تنظیم این ساعت، ابتدا باید به دکمه “mode” روی ساعت فشار داده شود تا به حالت تنظیمات برسد. سپس با استفاده از دکمه “adjust”، می توانید بین گزینه‌های مختلفی که شامل تاریخ، ساعت جهانی، تنظیم زنگ هشدار و … می باشد، جابجا شوید. بعد از انتخاب گزینه مورد نظر، با فشردن دکمه “mode” به حالت روزانه باز می گردید و با دکمه “adjust” می توانید مقادیر را تغییر دهید. با فشردن دکمه “mode” دوباره به حالت طبیعی ساعت باز می‌گردد.

تنظیم آلارم ساعت جی شاک

ساعت جی شاک یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های دیجیتالی در جهان است که به خاطر ویژگی‌های متنوع و عملکرد قوی‌اش شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های این ساعت، تنظیم آلارم آن است. با تنظیم آلارم در ساعت جی شاک، می‌توانید به راحتی بیدار شوید و از نظم و ترتیبی که در برنامه‌ریزی روزانه خود دارید، پیروی کنید. برای تنظیم آلارم، ابتدا باید به منوی تنظیمات ساعت دسترسی پیدا کنید و سپس در آن، گزینه‌ی آلارم را انتخاب کنید. سپس می‌توانید زمان مورد نظر خود را برای آلارم تنظیم کنید و در صورت نیاز، صدای آلارم را نیز تغییر دهید. با انجام این کار، دیگر نیازی به استفاده از ساعت‌های قدیمی و نازک نخواهید داشت و با استفاده از ساعت جی شاک، برنامه‌ریزی روزانه‌ی خود را به راحتی انجام خواهید داد.

تنظیم ساعت جی شاک wr20bar

ساعت جی شاک wr20bar یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت کاسیو می‌باشد که دارای ویژگی‌های زیادی است. تنظیم ساعت جی شاک wr20bar بسیار ساده و آسان است و شامل چند مرحله است. به طور کلی، برای تنظیم ساعت جی شاک wr20bar، با استفاده از دکمه‌های موجود روی ساعت، می‌توانید زمان و تاریخ را تنظیم کنید و از دیگر ویژگی‌های مختلف ساعت جی شاک wr20bar مانند اعلان‌های ایمیل و تلفن همراه، چرخش‌سنج، تقویم و نشانگر ساعت جهانی بهره ببرید.

اموزش تنظیم ساعت g-shock

ساعت‌های G-Shock از محبوبیت بسیار بالایی در بین علاقمندان به ساعت برخوردار هستند. یکی از ویژگی‌های مهم این ساعت‌ها، توانایی تنظیم ساعت آن‌ها است. برای تنظیم ساعت G-Shock، ابتدا باید دکمه “mode” را فشار داده و به حالت ساعت و تاریخ بروید. سپس با فشار دادن دکمه‌های “adjust” و “mode” می‌توانید مقدار ساعت، دقیقه، ثانیه، روز و تاریخ را تنظیم کنید. با پایان تنظیم ساعت، دکمه “mode” را دوباره بزنید تا به حالت روزنامه بازگردید.

تنظیم ساعت جی شاک ga 100

ساعت جی شاک ga 100 یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های دیجیتالی است که توسط شرکت کاسیو تولید شده است. این ساعت دارای قابلیت‌های متنوعی مانند تنظیم ساعت جهانی، تایمر، چرخش بدنه و … است. برای تنظیم ساعت جی شاک ga 100، ابتدا باید دکمه adjust را دو ثانیه نگه داشته و سپس با استفاده از دکمه‌های mode، start و reset به ترتیب برای تنظیم ساعت، دقیقه، ثانیه، روز، ماه و سال عمل کرد. با این روش، ساعت جی شاک ga 100 به راحتی تنظیم می‌شود و می‌توانید از تمامی قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید.

تنظیم ساعت g-shock

ساعت‌های G-Shock یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های دیجیتالی در جهان هستند. اما تنظیم آن‌ها ممکن است برای برخی افراد کمی چالش برانگیز باشد. برای تنظیم ساعت G-Shock باید از دکمه‌های موجود در ساعت استفاده کنید و برخی از تنظیمات را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. برای مثال، برای تنظیم تاریخ و ساعت، دکمه‌های مشخصی وجود دارند که با فشار دادن آن‌ها، می‌توان تاریخ و ساعت را تنظیم کرد. همچنین، برای تنظیم ساعت جهانی، باید از منوی مربوطه استفاده کنید. در کل، تنظیمات ساعت G-Shock بسیار ساده و قابل فهم هستند و با دیدن دفترچه راهنمایی مربوطه، می‌توانید ساعت خود را با سرعت تنظیم کنید.

طریقه تنظیم ساعت جی شاک

ساعت جی شاک یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های دیجیتالی می‌باشد که به دلیل قابلیت‌های منحصر به فردش همیشه مورد توجه علاقه‌مندان به ساعت‌های هوشمند قرار گرفته است. برای تنظیم ساعت جی شاک، ابتدا به دکمه مدت زمان و ساعت که در بالای ساعت قرار دارد، فشار دهید تا مدت زمان نمایش داده شود. سپس با استفاده از دکمه‌های بالا و پایین، مدت زمان را تنظیم کنید. برای تنظیم ساعت، دکمه «mode» را فشار داده و نگه دارید تا ساعت شروع به چشمک زدن کند. سپس با استفاده از دکمه‌های بالا و پایین، ساعت را تنظیم کنید و برای ثبت تغییرات، دکمه «mode» را دوباره فشار دهید.

تنظیم جی شاک

تنظیم جی شاک به عنوان یکی از مهمترین وظایف مرتبط با تولید موسیقی، به صورت گسترده در صنعت موسیقی استفاده می‌شود. این فرآیند شامل ترکیب، تنظیم و تعدیل اجزای مختلف صدای یک قطعه موسیقی است. تمامی اجزای سازها و وکال در این فرآیند به صورت جداگانه تنظیم و در نهایت با یکدیگر ترکیب می‌شوند تا به یک قطعه کامل و هارمونیک برسیم. تنظیم جی شاک باعث بهبود کیفیت و شنیداری قطعه موسیقی می‌شود و به صورت کلی، یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت یک قطعه موسیقی است.

اموزش تنظیم ساعت جی شاک

ساعت جی شاک یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های دیجیتالی در جهان است که با طراحی خاص و قابلیت‌های فراوان مورد علاقه کاربران زیادی قرار گرفته است. تنظیم ساعت جی شاک نیز از مواردی است که کاربران باید در ابتدای استفاده از این ساعت آن را بلد باشند. برای تنظیم ساعت جی شاک، با استفاده از دکمه‌های موجود روی ساعت، می‌توانید ساعت، دقیقه، ثانیه، روز، ماه و سال را تنظیم کنید. همچنین این ساعت قابلیت تغییر نمایشگر از حالت ۱۲ ساعته به ۲۴ ساعته را نیز داراست. با توجه به اینکه تنظیم ساعت جی شاک نیاز به آشنایی با دکمه‌های آن دارد، بهتر است قبل از استفاده کردن از آن، دفترچه راهنمای استفاده از ساعت را به دقت مطالعه کنید.

نحوه تنظيم كردن ساعت جي شاك

ساعت جی شاک یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های دیجیتالی است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. برای تنظیم آن، ابتدا دکمه “mode” را فشار داده و سپس با استفاده از کلید “adjust” به گزینه‌ی مورد نظر بروید. سپس با استفاده از کلید “mode” بین ساعت، تاریخ، زمانبندی، تایمر و زنگ قرار دادن موزیک انتخاب کنید و با دکمه “adjust” آن را تنظیم کنید. در نهایت، با فشار دادن دکمه “mode” به حالت معمول بازگردید. این عملیات بسیار ساده و آسان است و به شما امکان می‌دهد تا به راحتی ساعت جی شاک خود را تنظیم کنید.

 

روش تنظيم كردن ساعت جي شاك

ساعت جي شاك یکی از محبوب‌ترین ساعت‌ها در جهان است که برای استفاده در بیشتر فعالیت‌ها قابل استفاده است. برای تنظیم ساعت جی شاک ابتدا باید دکمه “mode” را فشار داده و به حالت تنظیم ساعت دسترسی پیدا کنید. سپس با استفاده از دکمه “adjust” می‌توانید ساعت، دقیقه و ثانیه را تنظیم کنید. همچنین با استفاده از دکمه‌های “mode” و “adjust” می‌توانید به ماه و روز نیز دسترسی پیدا کنید. در نهایت با فشردن دکمه “mode” به حالت عادی باز می‌گردید.

 

نحوه تنظیم ساعت g-shock

ساعت g-shock یکی از محبوب ترین ساعت های موجود در بازار است که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. تنظیم ساعت g-shock بسیار آسان است. ابتدا باید دکمه “mode” را فشار داده و به صورت مستقیم به حالت ساعت بروید. سپس با استفاده از دکمه “adjust” می توانید ساعت، دقیقه و ثانیه را تنظیم کنید. برای تنظیم تاریخ نیز با فشار دادن دکمه “mode” به حالت تنظیم تاریخ بروید و با استفاده از دکمه “adjust” تاریخ مورد نظر خود را تنظیم کنید. در نهایت با فشار دادن دکمه “mode” به حالت ساعت بازگردید و تنظیمات را ذخیره کنید.

نحوه تنظیم عقربه ساعت جی شاک
 
آموزش ساعت جی شاک
تنظیم عقربه های ساعت جی شاک
تنظیم ساعت g shock protection
چگونه ساعت تلگرام را تنظیم کنیم
تنظیمات جی شاک
روش تنظیم ساعت جی شاک
تنظیم ساعت g-shock casio
تنظیم ساعت جی شاک ga 110
طرز تنظیم ساعت جی شاک
ريست كردن ساعت جي شاك
آموزش کار با ساعت جی شاک
چگونه ساعت دیجیتالی را تنظیم کنیم
آموزش کار با ساعت g shock
 
دکمه های ساعت جی شاک
تنظیم تاریخ ساعت جی شاک
تنظيم كردن ساعت g-shock
تنظیم آلارم ساعت کاسیو
تنظیم ساعت جی شاک resist
تنظیمات ساعت جی شاک wr20bar
تنظیم ساعت جهانی جی شاک
چگونه عقربه ساعت جی شاک را تنظیم کنیم
تنظیمات ساعت مچی g-shock
تنظیم ساعت gshock
تنظیم ساعت جی شاک دیجیتال
تنظیم ساعت کاسیو جی شاک
تنظیم عقربه ساعت جی شاک ga 110
چطور ساعت جی شاک را تنظیم کنیم
چراغ ساعت جی شاک
نحوه تنظیم ساعت کاسیو
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید

سبد خرید

بستن (Esc)

ورود

بستن (Esc)